SoteYBoost-hanke kyseli Oulaisten Hyvinvointimessuilla
kävijöiltä palautetta yksityisten sosiaali- ja terveyspalveluiden
käytöstä. Kevyesti muutamalla
kysymyksellä, vastaajia ei ollut paljoa messukävijöiden määrään suhteutettuna,
mutta tietyt asiat nousivat vahvemmin esille vastauksissa:
Mitä yksityisiä palveluita vastaajat olivat valmiita
ostamaan?
Ei liene kenellekään yllätys: yksityisiä hammaslääkäripalveluja! Ja myös muita lääkäripalveluja.
Hammaslääkärinpalveluja toivotiin myös lisää – onkohan jollakin paikkakunnalla puutetta/ jonoa yksityiseen hammashoitoon?
Ei liene kenellekään yllätys: yksityisiä hammaslääkäripalveluja! Ja myös muita lääkäripalveluja.
Hammaslääkärinpalveluja toivotiin myös lisää – onkohan jollakin paikkakunnalla puutetta/ jonoa yksityiseen hammashoitoon?
Kotiin vietävät palvelut nousivat toisena
mahdollisena ostokohteena.
Entä mitä terveisiä
vastaajat halusivat lähettää yrittäjille?
Hyvin kannustavia terveisiä, tsemppiä toivotettiin
monta kertaa!
Asiakkaiden huomioimisen tärkeys nostettiin vahvasti esille: muistakaa asiakas, ottakaa ihminen huomioon, ystävällisyys, matala kynnys palveluihin, esteettömyys ymv.
Markkinointi oli asia, johon oltiin eniten tyytymättömiä!
Tiedotusta, mainostamista haluttiin lisää, somen käyttöä ja nettisivut kuntoon.
Tiedotusta, mainostamista haluttiin lisää, somen käyttöä ja nettisivut kuntoon.
Liittyneekö markkinoitiin ollenkaan, mutta vastaajat osasivat tosi huonosti
nimetä Oulun Eteläisen alueella toimivia yrityksiä, ja jos joku yritys
muistettiin, varsinainen yrityksen nimi oli hukassa.
Palvelujen hinta ei yllättäen noussut terveisissä esille,
vain kahdessa vastuksessa muistuteltiin kohtuullisesta hintatasosta.
Yhden palautteen sanoin kaikille yrittäjille:
”Asiakkaita ja onnea palvelun pyörittämiseen!”
t. Eija H.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti