SoteYBoost-hanke
järjestää työpajan, jossa perehdytään omavalvontasuunnitelmaan. Kaikkien sosiaali- ja terveyden-huollon
toimijoiden, joilla on käytössään sähköinen asiakasasiakirjajärjestelmä, tulee
tehdä kirjallinen tietojärjestelmien omavalvontasuunnitelma. Määräys koskee
koko sote-alaa, niin organisaatioita kuin ammatin-harjoittajiakin. Tietosuojan
omavalvonta-suunnitelman lisäksi yrityksillä voi olla toinen, itse palveluja
koskeva omavalvonta-suunnitelma.
Maksuton
työpaja on suunnattu hyvinvointi-, sosiaali- ja terveysalan mikro- ja
pk-yrityksille ja alan järjestöille.
Aika: osa 1
ke 4.4.2018 klo 16.30-20.00, Nivala
osa 2 ti 10.4. klo 16.30-20.00, Ylivieska
Kouluttajat: Heidi Ilmonen,
yrittäjä, MBA, Tradenomi, omavalvonnan
kehittäminen
Marjut Jokela, yrittäjä, TtM, Sairaanhoitaja (AMK), omavalvonnan kouluttaminen ja konsultointi
Marjut Jokela, yrittäjä, TtM, Sairaanhoitaja (AMK), omavalvonnan kouluttaminen ja konsultointi
tai
sähköpostilla satu.pinola(at)oamk.fi.
Lisätietoja
eija.hautala(at)oamk.fi tai p. 050-5820070
Työpajan sisältö:
Työpajan sisältö:
Työpajassa
käydään läpi tietosuojan ja tietoturvan omavalvontaa, omavalvontasuunnitelman
laatimista ja toteuttamista. Osallistujat saavat käyttöönsä tietoturvaan ja
tietosuojaan liittyvän omavalvontapohjan, jota he lähtevät ryhmässä ja
kouluttajien avustuksella täyttämään koulutustilaisuudessa.
Tilaisuus on de minimiksen alaista tukea ja näin ollen
osallistuvien yritysten tulee toimittaa de minimis -todistus järjestäjälle
ennen koulutuksen alkua (järjestäjä lähettää pohjan).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti